atmospheric pressure

interests - family - life

Disini berakhirnya zaman bujang sahabat baikku Mr SAAS. Majlis telah berlangsung di Parit, Perak..No,no no bukan parit tempat laluan air tu tetapi Parit sebuah daerah di Perak Darul Ridzuan. Aku telah memanjangkan langkah dan menunaikan hak dia dengan menghadiri majlis yang dijalankan sederhana itu.

Bagaimana nak sampai ke Parit ni? Kalau kita dari Selangor/KL boleh melalui lebuhraya bertol PLUS atau melalui lebuhraya tanpa tol a.k.a jalan kampung(a.k.a ni shortform untuk "also known as" untuk para pembaca yang belum tahu). Kami telah melalui lebuhraya dengan keluar di Gopeng dan menyusuri jalan kampung terus ke pekan Parit dan terus ke rumah pengantin.

Cuba tengok pekan parit ni haa....siap ada landmark jam lagi...

Haa ni pun dia pengantin...amacam segak tak? Sejoli?

Kalau para pembaca ada jumpa pengantin ni di mana-mana boleh la honk atau angkat tangan atau senyum atau pergi ucap tahniah k..

Pulang dari kenduri aku terus menuju ke Lumut sebab memang dekat aje. Perjalanan selama 30 - 40 minit dari parit itu aku gunakan sepenuhnya untuk fokus ke jalan raya...hehehehe..yelah
kalau pandu kereta kena fokusla..


Kami telah menginap di Lumut Country Resort dengan harga RM95 satu malam tanpa breakfast. Kira oklah juga sebab resort ni ada swimming pool bertaraf Kg Dusun..Cuma tak ada WIFI aje so tak dapatlah nak update blog hingga pulang ke KL kelak. Aku pun layan la 2-3 lap swimming pool tu. Dah lama tak swim mengah jugak pakcik..hehehe..

7 comments:

dh kawen dah dia...last saya tgk grounded swimming kat Tmn rimba komanwel..kursus ICC...

mdmcalypso : kau skodeng aku ye...hehehe..itu bukan swimming tapi lebih kurang cam berkubang je..hahahah

selamat semuanya...

Dah Buat Bajet 2010?

Siapa Nak Jadi Cantik?

nanti aku tabik springg kat dorang kalau aku jumpe hahahaha

sepatutnyer tajuk "disini bermulanyer"

si lampu neon : tabik pastu buat lintas hormat sekali ok...

widat : yeye..itu tajuk kedua suk...hehehe...

adusss...dah bersawang sesawang ni....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About this blog

This blog deals with various topics and happenings around the author's life, his thoughts, ideas, activities and what not. Please leave a comment when you stop by okkie...

Followers